Rozgrzej się ulubioną herbatą w wyjątkowym kubku z własnym logo - Mugline Rozgrzej się ulubioną herbatą w wyjątkowym kubku z własnym logo - Mugline

Coraz chłodniejsze dni dają się nam we znaki, a deszczowa pogoda sprawia, że myślimy wyłącznie o ciepłym kocyku i kubku aromatycznej kawy lub gorącej herbaty z miodem albo z sokiem malinowym. Większość z nas z całą pewnością ma swój ulubiony kubek, z którym się nie rozstaje, co może być świetną inspiracją na firmowy gadżet. Kubki z logo firmy to strzał w dziesiątkę, jeśli chodzi o brandingowe akcesoria, ponieważ nie tylko są świetną formą reklamy marki, ale również praktycznym gadżetem, który zawsze się przyda. Sprawdź, dlaczego jeszcze kubki z własnym logo są idealnym pomysłem na skuteczną prezentację swojej firmy!

Gadżet reklamowy, który budzi pozytywne emocje – czy to możliwe?

Kto z nas nie dostał zupełnie niepotrzebnego, niepraktycznego gadżetu typu smycz w neonowych kolorach czy brzydko piszący długopis? Owszem, jest to jedno z najtańszych rozwiązań, jednak niekoniecznie praktycznych. Decydując się na zakup kubków z logo własnej marki, stawiasz nie tylko na porządną reklamę, ale też funkcjonalność.

Jak wiadomo, personalizacja buduje bliskie relacje z klientem, dlatego kubek dopasowany do jego indywidualnych preferencji świetnie się tutaj sprawdzi. Bez względu na to, jaką firmę prowadzisz i czym się zajmujesz, postaw najlepiej na dwa lub trzy warianty – jeden kubek minimalistyczny, drugi klasyczny, trzeci natomiast w kształcie nieco bardziej eleganckim, np. w formie filiżanki z nadrukiem. Na każdym z nich umieść logo, dodaj chwytliwe hasło warte zapamiętania i w taki właśnie sposób stworzysz gadżet reklamowy, który będzie budził pozytywne emocje oraz ciepłe skojarzenia.

Kubki reklamowe dla firm – idealna inwestycja marketingowa

Działania marketingowe, w które wpisana jest inwestycja w gadżety reklamowe, to niezwykle istotny element skutecznej kampanii mającej na celu pozyskanie zaufania klienta, a także dotarcie do szerszego grona odbiorców. Jeśli więc zastanawiasz się, na jakie gadżety postawić, koniecznie rozważ zakup kubków z nadrukiem logo. Decydując się na taką inwestycję, możesz być pewny, że wzbudzi to w kliencie pozytywne skojarzenia, między innymi z uwagi na:

  • estetyczny design – kubek zaprojektowany zgodnie z estetyką marki i subtelnie umieszczone na nim logo przyciąga uwagę i sprawia, że taki gadżet użytkuje się wręcz z przyjemnością,
  • budowanie więzi emocjonalnej między marką a klientem – kubek lub filiżanka wręczona w ramach podziękowania zapadnie klientowi w pamięci, przypominając o miłym geście,
  • formę użytkową prezentu – kubek jest gadżetem bardzo praktycznym, ponieważ klient widzi w nim realną wartość i docenia możliwość użytkowania go na co dzień,
  • podkreślenie otwartości i gościnności marki – kubek może symbolizować otwarty charakter marki, a także jej chęć budowania bliższych relacji z klientem.

Jako właściciel firmy, bez względu na to, czy jest to mała, rodzinna firma, czy większa korporacja, nie zapomnij o skutecznej reklamie. Koniecznie rozważ zakup kubków z własnym logo lub filiżanek z nadrukiem. Skorzystaj z naszej oferty – dysponujemy ceramiką reklamową o najróżniejszym designie, a nadruki przygotowujemy przy wykorzystaniu wysoce zautomatyzowanej technologii, dzięki której są one bardzo trwałe, a przy tym odporne na ścieranie. Zapraszamy!

Leave a Reply

Translate »