O klienta trzeba dbać. Jest to prawda stara jak świat. Klient, który jest zadowolony będzie do wracał częściej i chętniej. Co zrobić, aby zachęcić go do powrotu? Jednym ze sposobów jest podarowanie mu gadżetów firmowych. Dzięki temu poczuje się doceniony.
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Najbardziej popularnym gadżetem jest długopis – to przedmiot, który przydaje się praktycznie każdemu. Popularnością cieszą się również notesy i kalendarze, szczególnie w okresie noworocznym. Miłym gadżetem są kubki i filiżanki.
Praktyczne gadżety
Praktycznym gadżetem będzie za to pendrive oraz etui na telefon. W ostatnim czasu gadżetem stały się także płócienne torby wielokrotnego użytku. Ładne i ekologiczne przedmioty sprawią, że firma będzie postrzegana jako ta, która dba o środowisko. Najmłodszym klientom można podarować naklejki, flamastry lub maskotkę, która będzie kojarzyć się z wizerunkiem firmy.