Gadżet jest rzeczą niezwykle drobiazgową. Kojarzy nam się pozytywnie i przyjemnie zwłaszcza, kiedy w dzieciństwie obdarowywani byliśmy małymi upominkami. Nie jest również rzeczą nabytą za niebanalne sumy. Jest czymś skromnym a jednocześnie wywołującym tyle radości i pozytywnych emocji. A jakby tę wiedzę wykorzystać w reklamie?
Gadżet jako miły podarunek
Jaką moc miałyby takie gadżety reklamowe? Niewątpliwie sporą. Połączenie pozytywnych emocji, wspomnień z dzieciństwa oraz poczucia bezpieczeństwa z tym związanego z reklamą, dałoby ogromną moc i potencjał na współczesnym rynku.
Moc gadżetu reklamowego
Gadżety reklamowe budują coś w rodzaju zaufania do reklamowanej firmy. Wywołując falę pozytywnych odczuć i emocji, potencjalny klient jest bardziej skory do zakupu naszych produktów. Gadżet reklamowy jest także, miłym upominkiem, który producentowi przypisuje same dobre cechy jak np. ofiarność i dobroduszność. Najważniejsze, by gadżetem był przedmiot codziennego użytku jak długopis, kubek czy mały kalendarzyk. Wtedy osoba mile obdarowana, ma z nim styczność bardzo często, co owocuje nieustannym pamiętaniem o naszej firmie i o naszej życzliwości.