Na chwilę obecną na rynku istnieje ogromna konkurencja niezależnie od branży w jakiej działamy. Aby się przebić firma musi wyróżniać się czymś szczególnym. Czymś po czym potencjalni klienci ją rozpoznają.
Na rynku występuje ogromna walka o pozyskanie klienta a następnie jego utrzymanie. Jak wiadomo pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz, dlatego warto się do niego odpowiednio przygotować.
Gadżety reklamowe w dzisiejszym świecie mają ogromne znaczenie w pozyskaniu klientów. Bardzo ważne, aby wybierać stosowne gadżety do sytuacji. Np. podczas pierwszego spotkania z klientem doskonałym pomysłem jest przedstawienie oferty na papierze firmowym pisząc oczywiści długopisem z logo firmy, które klient już w tym momencie zapamiętuje. Ważne, aby gadżety były na tyle rzucające się w oczy, aby pozostały w świadomości klienta. Idealnym podarunkiem w tej sytuacji będzie notatnik w którym klient może zapisać najważniejsze informacje.
Brak gadżetów reklamowych powoduje, że nie jesteśmy postrzegani, jako profesjonaliści i jesteśmy mało wiarygodni na tle konkurencji.