Otwierając firmę musimy mamy wiele na głowie, lecz nie możemy zapomnieć o najważniejszym – upominku dla klienta. Musi on pozytywnie kojarzyć naszą firmę, abyśmy mogli zyskać dobre opinie. Zadowolony klient może polecić naszą firmę swoim znajomym. Co nam to da? Więcej klientów! Dlatego ważne jest aby zadbać o drobny upominek. Co się nada do tego najlepiej?
Słodkości
Każdy uwielbia cukierki. Jest wiele rodzajów, ale najpopularniejsze są krówki oraz michałki. Nie znam ani jednej osoby, która nie lubi krówek, dlatego są one najlepszym gadżetem. Mały niepozorny prezent, a może dać tyle radości. Klient poczuje się lepiej, a firma będzie miała dobrą reklamę. Rozdawanie takiego drobnego upominku pomaga w kształtowaniu przyjaznego wizerunku firmy. Łatwiej jest osiągnąć pozytywne wrażenie podczas targów czy rozmowy w biurze, dlatego warto zadbać aby nie zabrakło ich tam.
Długopisy
Długopis firmowy? Świetny wybór! Warto jest wręczyć na pierwszym spotkaniu z klientem drobny prezent. Długopis z logo sprawdzi się najlepiej. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, jak świetnym gadżetem jest ten mały przyrząd do pisania. To tym narzędziem zostanie podpisana kolejna umowa!
Kubek
Klient pijący z kubka z naszym logo firmy oswaja się z jej nazwą i symbolem. Działa to pozytywnie na odbiór naszej firmy. Kubki są wykorzystywane w życiu codziennym, dlatego warto wyposażyć się w nie. Większość osób wystawi go na przyjęciu lub spotkaniu, a to już jest dla firmy świetną reklamą. Na takich imprezach są poruszane wszelakie tematy, może akurat kolejny będzie na temat Twojej firmy?