Każda firma przeznacza jakieś środki na gadżety reklamowe. Nieraz są one duże, co pozwala na duży wybór. Używając dużej ilości gadżetów firma może się szybko rozwinąć. Jednak co jeśli budżet jest ograniczony?
Ilość gadżetów reklamowych
Mając ograniczony budżet firma nie może sobie na dużo pozwolić. Jednak nic straconego! Zawsze można poszukać tanich gadżetów, które świetnie sprawdzą się w firmie. Na początku warto jest postawić na ilość. Im więcej ich będzie, tym lepiej dla firmy. Dzięki dużej liczbie produktów będzie można rozpocząć reklamę.
Jednym z najtańszych gadżetów reklamowych są słodycze reklamowe. Posiadają na opakowaniu logo lub nazwę firmy, którą widzi klient. Warto jest poczęstować go na początku, ale również na końcu. Zabierając kilka cukierków ze sobą jest szansa, że podaruje je innym osobom. Zwiększy to zasięg firmy, ponieważ ludzie będą pytać o nie.
Jak wybrać gadżety reklamowe, które nie są drogie?
Długopis reklamowy musi być w każdej firmie, ponieważ jest podstawowym wyposażeniem biura. Warto jest przejść na długopisy firmowe. Zamiana zwykłych na te z logo firmy nie będzie bardzo kosztowna, a da dużo korzyści. Klienci będą lepiej postrzegali firmę, która posiada swoje wyposażenie. Przy podpisaniu umowy zawsze warto jest wręczyć taki długopis klientowi. Wywoła to u niego dawkę pozytywnych emocji.
Dobrym wyborem będą również breloki reklamowe. Warto wybierać te użyteczne typu latarki. Dłużej posłużą klientowi, dzięki czemu reklama nie będzie krótkotrwała.
Organizując konkursy należy pomyśleć o kilku trochę droższych rzeczach. Słabo wygląda konkurs, gdzie nagrodą byłby długopis. Warto jest wliczyć je w budżet, ponieważ portale społecznościowe pozwalają nabyć dodatkowych klientów.
Podsumowanie
Przy ograniczonym budżecie warto jest kupować tanie gadżety reklamowe. Z czasem firma będzie mogła sobie pozwolić na lepszą reklamę i zainwestować w droższe artykuły.