Gadżety reklamowe od wielu lat są używane. Budują pozytywne odczucia co do firmy. Sprawienie drobnego upominku klientowi poprawi relacje, tym bardziej gdy podarowany gadżet będzie funkcjonalny. Taki zabieg sprawia, że klient nie zapomni o nas. Ale kiedy tak naprawdę warto wręczać upominki?
Nie ma jednoznacznej zasady kiedy warto wręczyć upominek, ponieważ jest wiele sytuacji, w których warto jest to zrobić.
Event
Na różnych wydarzeniach, które organizuje firma. Warto wtedy zrobić stanowiska, na których przedstawi się ofertę zakładu. Dla najwytrwalszych słuchaczy można wręczyć po drobnym upominku.
Konkursy
Można również organizować konkursy na portalach społecznościowych. Podać warunki do spełnienia i kilka osób zostanie wylosowanych. Duża liczba udostępnień postu na pewno wpłynie pozytywnie dla firmy. Więcej osób się dowie, w czym jesteście najlepsi.
Podpisanie umowy
Niektóre firmy zawierają kontrakty i przy nich można wręczyć drobny prezent. Jest to zawsze miłe rozpoczęcie współpracy!
Szkolenia
Dobra okazja jest wręczyć drobne gadżety reklamowe na szkoleniu. Długopis, notes oraz firmowa krówka na pewno umilą kursantom dzień.
Targi
Gdzie jak nie tutaj najlepiej promować swoją firmę? Najwięcej ludzi zainteresowanych przychodzi szukać czegoś dla siebie. Jest duża szansa, że wybiorą Ciebie zamiast konkurencji dzięki drobnemu upominkowi. Ludzie nie zawsze decydują się na miejscu, a firmowy długopis na pewno przypomni im o Twojej firmie.
Większy zakup
Miłym gestem będzie wręczyć drobny upominek osobie, która zrobiła duży zakup. Radość z produktu + miłego gestu! Z pewnością jeszcze tu wróci!