Gadżety reklamowe – są z nami od lat i mało która firma nie wyobraża sobie bez nich funkcjonowania swojego marketingu. Dawniej kalendarze, czy długopisy były jej niezbędnym elementem. Dzisiaj, choć także są w modzie, coraz częściej są też zastępowane innymi, bardziej nowoczesnymi gadżetami.
Jakie gadżety zastosować ?
Rodzaj gadżetów reklamowych często jest uzależniony od branży. Firmy, które działają w dziedzinach związanych z technologią stawiają na takie też formy promocji. W modzie są na przykład pendrivy, które pozwalają zbudować wizerunek marki nadążającej ja trendami. Ogólnie jednak rzecz biorąc rodzaj gadżetu reklamowego wcale nie musi być związany z branżą. To na tyle uniwersalny produkt, że sprawdzi się wszędzie.
Są także inne rodzaje
Oczywiście są pewne wyjątki – do supermarketów wyjątkowo dobrze pasują gazetki reklamowe, gdzie można umieścić aktualne oferty i promocje danego sklepu. Dla producenta piwa idealnym gadżetem będzie rzecz jasna – otwieracz.