Obecnie 80% przedsiębiorców zdaje sobie sprawę, jaką moc mają gadżety reklamowe. Są one wykorzystywane nie tylko przez duże koncerny, ale również przez małe firmy, które dopiero zaczynają tworzyć swój wizerunek wśród potencjalnych klientów.
Bardzo często zamówienie odpowiednich gadżetów reklamowych jest dla nas nie małym wyzwaniem. Podpowiadamy na co należy zwrócić uwagę, aby gadżety spełniały swoją rolę.
Po pierwsze gadżety reklamowe muszą być dopasowane do Twojej branży. Przykładowo prowadząc warsztat samochodowy możesz wręczać swoim stałym klientom skrobaczki do szyb z Twoim logo.
Po drugie postaraj się określić swoich klientów. Czy częściej są to kobiety czy mężczyźni oraz do jakiej grupy wiekowej należą? Wręczając power banka starszej Pani, która prowadzi salon fryzjerski z pewnością nie będzie wiedziała co ma z tym zrobić.
Po trzecie jest to określenie budżetu, jaki chcemy przeznaczyć na reklamę. Czasami warto to przemyśleć i zamówić mniejszą ilość gadżetów bardziej praktycznych, niż sporą ilość tanich gadżetów niezwiązanych z Twoją branżą, idąc za modą.