Każdego dnia spotykamy się z różnymi reklamami. Nawet nie zdajemy sobie sprawy, ile jest przekazów reklamowych, które mogą wpływać na nasze zakupy. Jednym z nich są koszulki firmowe.
Pomyślisz sobie, jak T-shirt może wpłynąć na wybór tego co chciałbym nabyć? Otóż widząc osobę, z logiem danej marki, kodujemy ten znak firmowy. Im częściej go zauważamy, tym bardziej się on utrwala w naszej pamięci. W późniejszym czasie chcąc dokonać zakupu, wybierzemy tą firmę, którą najszybciej skojarzymy.
Koszulka jest chodzącą reklamą. Umieszczając logo oraz konkretne dane, promujemy daną markę, bez względu na to, gdzie się ona znajduje. Dzięki temu dotrzemy do szerszego grona potencjalnych klientów. Dodatkowo osoby ubrane w jednolite stroje, dają Nam poczucie profesjonalizmu oraz odpowiedniego zorganizowania. Dużo łatwiej jest nam zapytać, poprosić o pomoc. Czujemy się bezpieczniej, ponieważ mamy wrażenie, że zostaniemy obsłużeni przez osoby kompetentne. Są to szczegóły, które wbrew pozorom budują pozytywny wizerunek firmy oraz wpływają na jego opinie.
Bez względu na to czy masz małą czy duża firmę, warto dopracować pewne elementy, które wydają się mało ważne. W rzeczywistości są jednak bardzo istotne, z psychologicznego punktu widzenia. Wpływają również na konsumentów.